Doprava a platba
Postup objednání zboží:
Jak si můžete objednávat zboží v našem eshopu? Je to zcela jednoduché. V levé části našeho obchodu si můžete vybrat z několika kategorií. Po kliknutí na příslušnou kategorii se ve střední části zobrazí jednotlivé položky, které si dále můžete také otevřít, přečíst si podrobnosti o daném produktu, zobrazit fotografii ve vyšším rozlišení a případně si produkt objednat - jedním kliknutím na tlačítko - PŘIDAT DO KOŠÍKU. Pokud budete mít s objednáním zboží potíže, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím emailu nebo telefonicky. Před odesláním objednávky nezapomeňte uvést Vaši celou doručovací adresu, telefonní číslo, fakturační údaje a termín dokdy nejpozději zboží potřebujete doručit. Obvyklá expediční lhůta je 24 hodin od přijetí objednávky (ve všedních dnech) a dodací lhůta je cca 2-3 pracovní dny.
Dodací podmínky:
Způsob doručení Vaší objednávky si můžete zvolit z několika možností - Česká pošta, Zásilkovna nebo kurýrní služba PPL.
Česká pošta
V případě, že jste si vybrali jako dopravce Českou poštu, budete informováni na email či SMS zprávou o stavu zásilky a předpokládaném termínu doručení. Díky Balíku Do ruky máte možnost zvolit si jinou doručovací adresu, termín nebo čas (ráno, odpoledne nebo večer) doručení na stránkách České pošty. Nezastihne-li Vás poštovní doručovatel v den doručování zásilky, bude uložena na nejbližší poště. Doba, po kterou je možné zásilku na poště vyzvednout je 14 dnů ode dne uložení zásilky.
Služba PPL
Pokud jste si jako dopravce vybrali společnost PPL, bude Vám balík doručován ve dvou po sobě následujících dnech (pokud se s kurýrem nedomluvíte jinak). Kurýr Vás bude před každým doručováním zásilky telefonicky kontaktovat. V případě komplikací se můžete obrátit na nás či zákaznický servis služby PPL na čísle 840 775 775.
Zásilkovna
Pokud jste si zvolili vyzvednutí balíku v síti Zásilkovna.cz, balíček by Vám měl dorazit do 1 – 2 dnů na vybrané výdejní místo. Prosíme, vyčkejte na informační email a SMS zprávu, které obdržíte ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k odběru. Dříve výdejní místo nenavštěvujte, objednané zboží zde nebude dostupné. Balík je zde uložen po dobu 7 - 21 dní.
Osobní odběr
Osobní odběr za internetové ceny je možný na níže uvedené adrese. V případě, že nebylo zboží objednáno přes náš eshop, prodejce si vyhrazuje právo zákazníkovi účtovat maloobchodní ceny platné v kamenném obchodě.
Pro osobní odběr prosím také vyčkejte na potvrzující email, že je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí. V případě, že si zboží budete chtít vyzvednout před obdržením potvrzujícího emailu, může se stát, že Vaše objednávka nebude připravena kompletní.
V případě, že chcete zásilku uhradit převodem dopředu na náš bankovní účet, zboží Vám bude expedováno po přijetí platby v plné výši na bankovní účet 2601260616/2010.
Adresa pro osobní odběr:
Jaromírova 3
12000 Praha 2
Přepravné je zdarma při objednání zboží nad 3000,- Kč.
Odstoupení od smlouvy:
Zboží zakoupené u nás máte právo do 14 dnů vrátit. Tato lhůta běží od okamžiku převzetí zboží. Je možné vrátit pouze zboží, které je nepoškozené, nepoužívané a v originálním nepoškozeném obalu (pokud je v takovém dodáváno). Po vrácení zboží splňujícího výše uvedené podmínky, s přibalenou kopií faktury či účtenky, Vám bude vrácena plná částka hodnoty zboží, za jakou jste ho u nás zakoupili. Vrácení peněžní částky se však nevztahuje na zboží zakoupené osobně v kamenném obchodě v případě, že nebyla udělána objednávka přes e-shop (v tomto případě můžete zboží pouze vyměnit za jiné zboží z naší nabídky či za voucher na příslušnou částku). Při zasílání zboží zpět uveďte prosím číslo Vašeho bankovního účtu, na které si přejete poukázat vracenou částku. Do balíku přiložte kopii faktury nebo účtenky, a případně také informaci z jakého důvodu zboží vracíte.
Vaše spokojenost je pro nás priorita číslo jedna a Vaše hodnocení je pro nás extrémně důležité. Prosím neváhejte nás kontaktovat, pokud nejste s něčím spokojeni a my problém určitě vyřešíme.
Reklamace:
Pokud máte nějaký problém s Vaším zbožím, před jeho odesláním nás prosím informujte na e-mail K reklamovanému výrobku přiložte kopii faktury. Bez ní nebude Vaše reklamace uznána. Zavazujeme na Vaši reklamaci reagovat do 7 dnů od jejího doručení a do 30 dnů ji vyřídit. Pokud bude reklamace uznána za oprávněnou a vadný výrobek bude neopravitelný, nahradíme Vám ho výrobkem novým. Pokud se již tento výrobek nebude dodávat a nebudeme moci zajistit jeho náhradu, vrátíme Vám plnou výši ceny výrobku, za jakou jste ho u nás zakoupil. info @stolni-hry .cz
Pokud si přejete uplatnit reklamaci, vyplňte Reklamační formulář.
Adresa pro reklamace: Stolni-hry.cz, Jaromírova 3, 12000 Praha 2